درباره رویداد
لزوم ورود کسبوکارها به فضای دیجیتال و تقویت فعالیتهای استارتاپها در این محیط بیش از پیش برای همگان روشن شده است. از سوی دیگر با رشد این حوزه، نیاز بازار و فرصت اشتغال رو به افزایش است. توانمندسازی افراد یکی از مهمترین اقدامات لازم در این زمینه بهعنوان مسئولیت اجتماعی ما به شمار میرود.
با افزایش درخواست جذب متخصص دیجیتال مارکتینگ در مجموعههای همکار و همچنین اکوسیستم استارتاپی ایران، آکادمی ایرانسل بوتکمپ تخصصی ۴۸ ساعته برای بازاریابی دیجیتال تدوین کرده است.
شما برای رشد در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید تا اطلاعات لازم را به صورت کاملا کاربردی و حرفهای بیاموزید. دوره جامع دیجیتال مارکتینگ دقیقا با همین هدف طراحی شده است و در این دوره کاملترین سرفصلهای آموزشی در ایران زیر نظر خبرهترین اساتید این حوزه آموزش داده میشود.
برنامه پیشرفت شغلی
تیم آکادمی ایرانسل با استفاده از استخدامکنندگان فنی، مدرسان و کوچهای حرفهای، یک برنامه پیشرفت شغلی در سطحی فراتر از کلاس درس تدوین کرده است تا ضمن بهرهمندی از تجربه یادگیری لذتبخش، چارچوبی برای موفقیت شما عزیزان فراهم گردد. در طول دوره و بعد از اتمام بوتکمپ، این شانس را خواهید داشت که با متخصصان صنعت ارتباط برقرار کنید، برای جستجوی شغلی خود آماده شوید و توانمندیهای خود را به متقاضیان نیروی متخصص نشان دهید..
سرفصلها
استراتژی بازاریابی دیجیتال
آشنایی با رسانه های بازاریابی دیجیتال
تحلیل موقعیت در فضای دیجیتال و تعریف اهداف
رویکردهای نگارش استراتژی بازاریابی دیجیتال
تاکتیک های بازاریابی دیجیتال
تنظیم شاخص های عملکردی
رویکردهای برنامه ریزی بودجه
پیام سازی استراتژیک
مدیریت و تولید محتوای شبکه های اجتماعی
برندسازی در شبکههای اجتماعی
تعیین اهداف در شبکههای اجتماعی
برندسازی شخص و بیزینسها در شبکههای اجتماعی
نکات و تکینیکهای استفاده موثر از شبکههای اجتماعی
استراتژی محتوا
آموزش تولید محتوای ارزشمند و خلاق در شبکههای اجتماعی
تجربه کاربری (UX)
آشنایی با اصطلاحات و تعریف UX
معرفی و بررسی فیلدها و شاخههای مختلف UX
بررسی چرخه تولید محصول
مراحل تبدیل ایده به محصول نهایی
تفکر طراحی
طراحی کاربر محور
خصوصیات یک طراحی خوب
بررسی فرایند UX Design
آموزش روشها و متدهای مختلف UX Research
تحلیل اشتباهات رایج در فرایند Research و راه های مقابله با آن
معرفی روش های تعریف و آغاز پروژه
بررسی مراحل طراحی و ابزارهای مناسب آن
مفاهیم مقدماتی SEO
بررسی کلمات کلیدی
لینک سازی
سئو تکنیکال
بررسی ابزارهای سئو
تبلیغات دیجیتال
مقدمات تبلیغات دیجیتال
بررسی پلتفرم های تبلیغاتی دیجیتال شامل پلتفرم های تبلیغات دیجیتال داخلی
ورک شاپ اجرای عملیاتی کمپین های تبلیغاتی دیجیتال
تحلیل نتایج به دست آمده از کمپین های تبلیغاتی
بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی و تعریف اقدامات اصلاحی
تحلیل اطلاعات آماری
شاخص های آماری و نحوه استفاده از علم آمار در بازاریابی
حوزه های اصلی پردازش اطلاعات در بازاریابی
شیوه های گردآوری اطلاعات آماری
بررسی ابزارهای گوگل آنالیتیک و دیتا استودیو و گوگل شیت
بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ چه تفاوتی با دوره دیجیتال مارکتینگ دارد؟
بوتکمپ، شما را برای ورود به بازار کار آماده میکند! تفاوت بوتکمپ با دوره آموزشی همین است! تدریس در بوتکمپ با رویکرد ورود به بازار کار انجام میشود و علاوه بر گستردگی سرفصلها، مهارتهایی مثل کار تیمی، حل مساله، رزومهنویسی، ارتباط موثر و شرکت در جلسههای مصاحبه، آموزش داده میشود.
دیجیتال مارکتینگ یک کار گروهی است و برای اینکه با نیازهای واقعی محیط کار آشنا شوید، بهتر است با همدورهایهای خود به صورت تیمی روی پروژهها کار کنید. بوتکمپ آکادمی ایرانسل با این رویکرد برگزار میشود و قصد دارد شما را برای حضور در تیمهای بازاریابی معمول در شرکتها آماده کند.